Gyengénlátó változat
 Nyomtatványok
 Közérdekű
 Hatósági nyilvántartások
 Rendezvények
 Gasztronómia
 E-mail

Szavazás

Intézze ügyeit elektronikusan! Nyomtatás

Az E-önkormányzat portál az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések - természetes személy és jogi személy - ügyfelei számára az E-önkormányzat portálon keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat.

Az alábbi hivatalos bannerra kattintva elérhető a portál:

 

 

Az E-önkormányzat portál használatával kapcsolatos tájékoztatókat ITT tekintheti meg.

 


Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések az E-Önkormányzati Portálon (továbbiakban: EOP) keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat. Tiszavasvári Város Önkormányzata 2018. januárjában csatlakozott az ASP országos rendszerhez.

Az ASP központ ügyféloldali szolgáltatásai az EOP portálon keresztül vehetők igénybe. Az ügyfélnek először ki kell választania Tiszavasvári Város Önkormányzatát, ezután veheti igénybe az ASP szakrendszerek kínálta ügyintézési lehetőségeket.

Az EOP elérhető az alábbi címek bármelyikén:

https://ohp.asp.lgov.hu

https://eonkormanyzat.gov.hu

https://e-onkormanyzat.gov.hu

Az EOP bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.

Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:

Önkormányzat-keresés
Űrlapok online kitöltése beküldés nélkül

Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:

Elektronikus űrlap beküldése
Mentett űrlapok elérése és megnyitása
Ügykövetés
Adóegyenleg lekérdezés
Saját önkormányzatok listája
Adóegyenleg lekérdezés: Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott településen belül saját adóegyenlegét, vagy az általa képviselt természetes vagy jogi személy adózók egyenlegét.

Ügykövetés: A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az E-Önkormányzati Portálon indított helyi önkormányzati ügyek státuszát.

Ügyindítás: (adóbevallás, adatbejelentés, kérelem benyújtás stb) Elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével ügyet indíthat a kiválasztott település önkormányzatánál. Az ügyindítás bejelentkezéshez kötött szolgáltatás. Az űrlap elektronikus beküldése elektronikus azonosítást követően lehetséges!

Azon ügyekben, amelyekre az EOP nem rendszeresített űrlapot, az e-Papír szolgáltatás segítségével indítható elektronikusan ügyintézés, tehát amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be (https://epapir.gov.hu).

Az E-Önkormányzati Portálon keresztül történő elektronikus ügyintézésről az alábbi általános tájékoztatókban olvashat részletesen:

Elektronikus_ügyintézés az önkormányzati hivatali portálon


Tájékoztató videóanyagok:

 

Advertisement